zaterdag 5 mei 2012

Tijd voor de DJ blokken op de 5de

Deze maand heb ik 3 blokken te showen. Het schiet zo niet erg op, maar soms heb je even andere dingen te doen en komt de hobby op de 2e plaats. 
H-5 Michael's Motorcycle

Ik hoor jullie denken, waarom zo donker en saai, maar ik denk dat in het geheel een donkere rand heel mooi er tussenuit springt. We zullen het zien, en anders maak ik deze blokjes nog een keer.


G-10 Woven Meadow

Voor de randen er tussen heb ik 2 meter effen witte stof gekocht. Ik moet nog even uitzoeken hoe breed de stroken moet zijn, of kan iemand mij dat vertellen, want mijn engels is niet zo geweldig dat ik dat makkelijk lees.

J-7 Chicken Tracks

Vandaag ga ik proberen om er alvast weer een paar te knippen en ga ik verder met mijn nieuwe project wat ook al wat begint te worden, maar daar over later meer.

Fijne 5 mei dag. 
Groetjes Ria.



2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Zus,
Mooie blokjes heb je gemaakt, we zijn een van de weinigen waar sjaan deze maand is geweest.
Ik ben even langs de dames van de virtuele bee geweest, maar er zijn weinig blokken in elkaar gezet deze maand, ik dacht dat mijn twee blokjes erg minimaal was maar dat valt na dit rondje toch weer mee, ha, ha, ha.
Een heel fijn weekend Hennie.

foekie's fashion zei

zijn weer mooie blokken. Ook je vlaanderse kantje even terug is mooi geworden. Groetjes van Joke