maandag 13 december 2010

De kantmarkt in Maarn.

Wat een dag donderdag. eerst 's morgens naar de quilt cursus. Natuurlijk had ik mijn blokken niet klaar omdat ik druk was geweest met kerst quilten. Vandaar dat ik ook nog niet veel kan laten zien. Daarna naar de kantmarkt. Leuke spullen gekocht. Dit zijn de 3 boeken die nog wel bij mijn verzameling konden.


Klos garen had ik nog genoeg. Ondanks dat er veel moois was heb ik mij toch ingehouden. Knap hè, hihi. In februari is er in Zwolle weer een handwerkbeurs, en daar staat Hanke ook, Dan heb ik een beter overzicht wat ik allemaal nodig heb.


Ik heb nog wel leuke lapjes gekocht om te quilten, was helemaal verbaasd dat ik ze daar zag, maar deze kwamen uit een handwerkwinkel en lagen bij gekregen goederen. Leuk om te hebben dus. Je zal er maar om verlegen zijn, ha ha.


Dit patroon heb ik ook nog gekocht. een omslag doek waar klosjes in gebreid zijn. Het mooie is dat als ik het niet kan, ik altijd nog een moeder van 81 heb die het wel kan.



Onderweg naar huis bedacht ik me dat ik helemaal geen foto's had gemaakt om op mijn blog te zetten. Helaas, ik hoop dat ik er de volgende keer wel aan denk, want het is daar een gezellige boel.

Thuis gekomen was het snel eten koken, en weer naar Heteren om een kerstkrans te maken. Ook daar was het een en al gezelligheid. Het is heel leuk om te zien hoe iedereen met een eigen stuk naar huis gaat. Iedereen gebruikt het zelfde materiaal, en er is niet een stuk het zelfde.


Helaas, ook daar geen foto van. Maar wel van mijn eigenwerk. Hier staat hij op de tafel in de kamer te pronken.

Ook Lisanne heeft een stukje gemaakt. Deze mag op de kleine tafel staan. Zij helemaal blij. Vind de hem niet prachtig.

Nu heb ik weer genoeg geblogt. Ik ga thee zetten, want Lisanne komt zo uit school.

Fijne week.
Ria

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Ria

U heeft een mooie site,en heerlijk om zo creatief te zijn.Ik heb mooie quilts gezien en leuke kantklos werkjes.
Ik heb dezelfde hobby's als u en kan er ook helemaal in opgaan.
Ik wens u veel succes met de dear-jean en de andere werkstukken.

Groetjes Anja