maandag 13 december 2010

mijn kerst top is klaar en het huis versierd.

Zondag zijn wij gezellig bezig geweest met het huis om toveren in kerstfeer. Ik mag met trots zeggen dat het aardig is gelukt samen met mijn jongste dochter. Wel raar zo voor de eerste keer met zijn tweetjes versieren. Natuurlijk heeft mijn man geholpen met het zware werk zoals de kerstboom in de pot zetten en de piek plaatsen.

















Gisteren heeft Lisanne de stal ingericht, daar kwamen we zondag niet meer aan toe.












Zo, dan kan ik nu in alle rust mijn vrij uurtjes besteden aan het doorpitten van mijn kerstloper. Ik hoop hem voor de kerst nog klaar tehebben, zeg er niet bij welk jaar. ha ha.





De gekloste kerstboompjes heb ik iets uitvergroot. Hier kan je ze goed zien. Ik heb alleen nog geen idee hoe ik deze zal doorquilten.




Groetjes Ria

Geen opmerkingen: