maandag 4 oktober 2010

Kantklos cursus voor beginners.


Hallo,
Maandag 11 oktober start ik een kantklos cursus voor beginners in Apeldoorn. Ik werk met kleine groepjes zodat het ook een gezellig samenzijn is.

De eerste les gaan we de grondbeginselen van het kantklossen leren. Dat wil zeggen klosjes opwinden, ophangen en de linnenslag leren.
Daarna volgt de netslag, dubbelenetslag, randslag en de rechte randslag. Als je dit doorlopen hebt lukt het je om dit kleedje te maken.

We komen 1 keer in de 2 weken bij elkaar en je volgt dan 6 lessen.
De kosten zijn €60,00 lesgeld en €20,00 materiaal kosten, waaronder een kantkloskussen, klosjes, spelden en garen.

Lijkt het jou ook leuk om kantklossen te leren?
Er zijn nog enkele plaatsen vrij!

Je kan je opgeven door je naam, adres en telefoonnummer achter te laten op deze blog of op email ria_sprik@hotmail.com. Je krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

Ik heb er heel veel zin in, jij ook?.

Groetjes Ria.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is echt reuze leuk! Tot vrijdag!

Lisette zei

het lijkt me heel leuk, maar ik woon niet echt in de buurt, dus het wordt 'em niet. Maar ik heb wel een vraagje, ik wil namelijk zelf eigenlijk wel kantklosspullen gaan kopen, maar waar kan ik dat het beste doen denkt u? en waar moet ik op letten als ik dingen koop?

groetjes, Lisette

Anoniem zei

Ik ben op zoek naar een cursus kantklossen in apeldoorn!
geeft u nog cursussen voor beginners?

Groet,anoniem