zondag 17 oktober 2010

Bart naar de VN

Een vroegere buurjongen van mij voert deze week campagne om VN jongerenvertegenwoordiger voor alle Nederlandse jongeren te worden.

Echter.... uit de tussenstand blijkt dat Bart achterligt op zijn geduchte tegenstander.
Daarom, als je nog niet gestemd hebt doe dat dan aub alsnog. Stemmen kan alleen 17-10 vandaag nog.
Stem op www.dewereldvandevn.nl .

en/of sms bart naar 5040

Je kunt zowel per mail als SMS stemmen. Dus je kunt 2 stemmen uitbrengen.
Wil je deze informatie ook doorsturen naar anderen?

Een korte omschrijving van Bart.
Hallo iedereen!

SMS Bart naar 5040 of stem via dewereldvandevn.nl!

Wat?
Mijn naam is Bart Kleine Deters , kandidaat jongerenvertegenwoordiger naar de VN. Momenteel zit ik in de halve finale, en ik heb jouw steun nodig om te winnen! Ik sta voor wereldwijde samenwerking in de strijd tegen armoede, waar we allemaal aan mee kunnen helpen.

Waarom?
De wereld, dat ben jij! Ga maar na, je kleding komt uit India, je mobieltje is ‘made in China’ en je koffie is Columbiaans. Kijk maar eens om je heen, waarschijnlijk staat de halve aardkloot in je kamer! De wereld is niet groot en een ver-van-je-bed-show, maar juist klein en dichtbij.

Supermooi natuurlijk, maar dit zorgt er ook voor dat de wereldproblemen dichtbij zijn. Zo heeft de Indiase kledingnaaister AIDS, maar geen toegang tot betaalbare medicijnen en krijgt de Colombiaanse koffieboer nog geen euro voor een dag keihard werken.
De wereld is klein, en jij geeft haar mede vorm! Jij beslist immers zelf welke kleding je koopt, waar je je koffie koopt en hoe je je geld besteedt. Door hier iets kleins te doen, geef je mensen daar de kans zich uit de armoede te werken Hoe? Kijk eens op www.bartnaardevn.nl en doe mee!

Dus?
Als VN jongerenvertegenwoordiger wil ik deze boodschap kwijt aan de Nederlandse jongeren, en het samen met hen hebben over hoe we van onze wereld een mooie wereld maken. Heb ik nog wel even jouw stem nodig! Dus nogmaals: sms bart naar 5040 en stem op www.dewereldvandevn.nl . (Denk eraan de mail te bevestigen!)

Alvast ontzettend bedankt voor je steun!

Groeten, Bart

Geen opmerkingen: