dinsdag 12 oktober 2010

De raglang is gelukt.




Zoals je ziet is de raglang gelukt. Er stond inderdaad een fout in het blad. Dat was voor mij de uitdaging om er nog eens maar dan anders naar te gaan kijken. Hartlijk dank voor de tip.
Het was uiteindelijk vrij simpel, zoals alles als je het eenmaal gevonden hebt.
De mindering moet plaats vinden in de 1e av naald en niet in de 2e waar het patroon gebreid wordt.



Helaas kon ik gisteren niet verder omdat ik geen rondbreinaald nr 6 had. dus even naar de winkel vanochtend om er een tehalen. Maar oweee wat veel mooie nieuwe spullen lagen daar. Deze wol kon ik toch echt niet laten liggen. Het lijkt mij wel leuk om ook eens een keer sokken te breien en nu hoeft het niet van die saaie grijse sokken wol.

Geniet van alles wat je doet.
Ria

Geen opmerkingen: