zondag 18 augustus 2019

Winter Welcome Quilt Along.

Lieve Quilters,
We zijn weer toe aan een nieuwe uitdaging.
Dit keer heb ik gekozen voor een project van EQP dit omdat de stofjes zo vreselijk mooi zijn en het project mij erg aanspreekt. 

We gaan 9 weken werken aan een Winter quilt. Ieder week komt er via de mail een blok van verschillende bekende ontwerpers over de hele wereld. We starten 5 oktober. Hieronder zie je hoe het grobaal gaat worden. 
Kan je niet wachten tot 5 oktober, dan hebben we nog het schattige kleine sterren quiltje. Binnenkort bij ons in de webwinkel te bestellen. De stofjes komen maandag 19 augustus binnen. Wel kun je het nu bestellen via contact formulier op de site klik hier. Zet bij de opmerking dat het om de "2 h Star Quilt gaat. Je krijgt dan zo snel mogelijk verdere instructies. 



23 en 24 augustus zijn de opendagen in ons nieuwe atelier aan de Veenhuizerweg 13 in Apeldoorn.
Bij deze ben je van harte uitgenodigd. 



Hartelijke Groet,
Ria

1 opmerking:

Dientje zei

Ik heb het sterrenquilt gezien in april tijdens een show en tell van Ellen. Of ik met de Winter Welcome meedoe weet ik nog niet, maar ik verzamel de patronen wel. De stofjes wil ik wel, want ze zijn mooi en ik verwerk ze in in de Shades of Summer. Ik heb je open dag genoteerd. Groet, Dientje