maandag 22 november 2010

Torchon tekenen


Zaterdag ben ik weer op cursus geweest. Daar hebben we ons eigen kantje ontworpen aan de hand van wat we geleerd hebben. Ik kan zeggen dat het mij niet tegenvalt tot nu toe. Het is erg leuk om te doen. Als eerste hebben we een tekening gemaakt op ruitjes papier van 5mm. Dat is te groot om te klossen maar nodig om tezien hoe de draden gaan lopen.


Daarna moest er een prikking gemaakt worden. Dit heb ik zondag thuis gedaan. De tekening neem je dan over in stipjes op een verklein ruitje.


Dan op overtrek papier nogmaals de stipjes zetten, en tot slot onder de kopieerder. Om prettig tekunnen klossen gaat er dan blauw plakfolie over.







Natuurlijk heb ik niet het hele weekend met het mooie weer binnen gezeten. We hebben ook nog een heerlijke stadswandeling door Zutphen gemaakt. Bij thuis komst de buitenkachel aangemaakt en gezellig wat gedronken.
Kortom het was een heerlijk weekend.

Prettige dag.
Ria

Geen opmerkingen: