woensdag 10 november 2010

Klaar voor het nieuwe blok



2 dagen druk bezig geweest, maar ik ben dan ook helemaal bij.Ik heb bij het beertje zo mijn eigen invulling eraan gegeven. Is eens wat anders. Kijken wat morgen het nieuwe blok is.Ik heb er weer zin in.














Mijn laatste kerstboom is klaar. De stof geknipt. Dus ik kan hem in elkaar zetten.
Hoop hem snel te laten zien.


Nu wordt het weer tijd om mijn huiswerk af te maken, want volgende week heb ik al weer cursus. Van zowel Quilten als Kantklossen.
Erg leuk om te doen.




Maar eerst een paar dagen werken. Dat geeft weer een leuke variatie. Alleen handwerken word je ook wel eens zat.

Een fijne dag, want het is prima handwerk weer,

Ria.

1 opmerking:

Hennie zei

Hoi Ria,
je stitcheries zien er toppie uit, lekker hè als je mooi op schema zit en wacht op het volgende blokje. Leuk die kerst boompjes ik weet eigenlijk niet wat je er van maakt, maar het lukt vast wel om hem deze kerst klaar te hebben.
Ik zie je donderdag wel bij de vier klavers.
Doei Hennie.