woensdag 24 november 2010

Kersttafelloper

De tijd begint te dringen.
De tafelloper wil ik wel graag af hebben voor de Kerst,
Zoals je ziet ben ik al een eind in de goede richting, nog 2 blokken te gaan en dan door quilten. Ik ga ervoor, maar lukt het niet hebben we gelukkig volgend jaar weer een Kerst.










Ook het klossen van mijn eigen ontwerp, hier zie je de start ervan, staat hoog op mijn prioriteiten lijstje. Eigenlijk is het meer een verslaving. Als je er aan begint kom je er niet meer vanaf. Gelukkig komen er ook regelmatig mensen thuis die wat willen eten. Dus verplicht stoppen hihi.



Vanmorgen ben ik even bij Simone op haar blog geweest. Zij heeft een leuke give a way. Nieuwsgierig ga dan even kijken op haar blog, en laat een berichtje achter, want zo doe jij ook mee. http://soedidee.blogspot.com/

Kleed je warm, want we krijgen een koude periode.
Gezellig bij de kachel.

Ria

1 opmerking:

Hennie zei

Hoi Ria,
je kerstquilt wordt erg mooi, het lukt vast wel om hem affo te krijgen voor de kerst.
Je kantklos rand wordt ook erg leuk.
Groetjes Hennie.