zondag 30 januari 2011

Dan is het nu weer tijd voor kantklossen.

Vandaag ga ik verder met een eenvoudig kantje. Dit heb ik opgezet omdat mijn dochter op school een spreekbeurt moest houden, en dit over kantklossen heeft gedaan. Natuurlijk moest er van alles mee naar school. Waaronder ook dit rol kussen en het liefst een werkje erop. Nu had ik nog nooit met een rolkussen gewerkt, dus dan maar iets simpels. en zie daar. Mijn mooie kantje. Mooi hoeft niet altijd moeilijk te zijn.













Deze week druk geweest met werken. 's avonds om 21.30 uur nog gauw een paar lappen aan elkaar zetten, want mijn quilt wil ik donderdag ook wel zover af hebben. Donderdag gaan we namerlijk starten met de laatste rand er omheen. Ik heb gekozen voor de paarse kleur die je erbij ziet liggen. Denk dat het wat rust zal geven in dit kleurrijk geheel.



Fijn Zondag,
Ria

2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Ria,
nou zie ik wat je vrijdag bedoelde, met die paarse kleur om het middenstuk wordt je quilt veel sprekender.
Je kantklos werkje is ook erg leuk.
Groetjes Hennie.

annemieke zei

Hoi Ria
Het kleurt er precies bij een warme kleur.
Leuk dat je dochter een spreekbeurt over je hobby op school geeft.Kantje is ook lief.
Fijne avond.