zondag 2 januari 2011

Ik wens iedereen een heel gelukkig, maar vooral Gezond 2011, met veel nieuwe inspiratie voor de mooiste werkstukken.


De rust is weer gekeerd en we pakken de draad weer op voor het "normale" leven. Het was echt een feest van rust, bezinning, gezelligheid en leuke dingen doen. Natuurlijk heb ik traditie getrouw oudjaarsdag oliebollen gebakken, maar wat leuker was is dat mijn moeder kwam om samen met mijn oudste en jongste dochter wafeltjes te bakken, of zoals wij ze noemen "knieperties". Helaas staat mijn jongste dochter hier niet bij in actie maar die kennen jullie al.



Mijn eerste werkstuk van dit jaar heb ik al weer af. Het is mijn eigen ontworpen kantje, die ik achter een stuk glas op een dienblad heb geplaatst. natuurlijk wel een randje kit er langs, anders zou er vocht onderlopen, en ben ik mijn kantje kwijt.

1 opmerking:

Hennie zei

Ziet er gezellig uit knieperties"" bakken met Oma ik heb er net vanmorgen wat van haar mee gekregen.
Wat een mooi kantje heb je geklost ! ! !
Groetjes Hennie.