dinsdag 11 januari 2011

Een nieuwe kantklos uitdaging.


Afgelopen zaterdag was de laatste les Torchon tekenen. Nou bleek dat iedereen dat wel erg jammer vond. Tiny zou Tiny niet zijn als ze hier geen passende oplossing voor had. Je raad het al. Ze heeft nog een heel mooie vervolg cursus voor ons in petto en ja hoor de hele groep doet mee.
ERG LEUK.
Deze cursus sluiten we af met het maken van een waaier. Mijn ontwerp is nu eindelijk klaar na 4 keer over doen. Gelukkig is de gum geduldig.


Nu kan ik beginnen met het maken van de prikking en daarna starten met het klossen. Ik heb er veel zin in, maar moet eerst met mijn quilt bezig.
Nog 2 blokken en mijn huiswerk is weer af.
Ze zijn al geknipt, dus als ik mij vanavond kwaad maak zijn ze allebij af.
Volgendekeer laat ik mijn blokken zien.

Veel handwerk plezier met dit but weer.

Ria.

Oeps ik zie dat de foto's niet erg duidelijk zijn.
Het lukt mij op dit moment niet om ze beter tekrijgen.
Tijd ontbreekt.

Geen opmerkingen: