zondag 31 oktober 2010

Stitching for Christmas



En hier zijn ze dan, mijn eerste 2 blokken van stitching for Chrismas. Het heeft even geduurd eer ik kon starten. Als je zoveel DMC thuis hebt liggen denk je dat er wel wat bij zit. Maar als je dan op zaterdagavond wil gaan starten, dan kom je er achter dat de kleuren toch niet zijn wat je er van verwacht. Dus maar even snel wat op internet bestellen. Had verwacht dat het er maandag zou zijn, maar kwam woensdag pas. Dat was even balen want dan werk ik de hele dag. Ook erg gezellig, maar ik wou ook wel graag starten.



Nou ja, zoals je ziet zijn dit dan de eerste 2 en hoop er vandaag nog 1 te maken.
Het is hier namelijk heerlijk handwerk weer.

Fijne zondag,

Ria

2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Zus,
Wat een leuke stitcheries heb je gemaakt, leuk om te doen hè lekker snel klaar. Ze zien er top uit ! ! Succes met de derde.
Moet hij voor kerst klaar ? ? ? Lukt vast wel.
Groetjes Hennie.

annemieke zei

Hoi Ria

Wat leuk de stitcheries, zat er ook over te mijmeren om ze te maken. Maar wacht nog even tot ik wat af heb. Ken je een héèl klein beetje van je zus Hennie, zitten bij elkaar op de Bee!!!!!!!!!!!!!!!

Groet Annemieke.