dinsdag 8 mei 2012

Broddellap

Gisteravond had ik wel een keer weer zin in breien. Op de blog van Jookie (klik) staat een hele leuke broddellap. Leuk denk ik, als ik even een uurtje voor mij zelf heb kan ik mooi even breien en dan weer weg leggen. NOU MOOI NIET!!!!!! 

Het is zo leuk om te doen, dat ik vannacht om 1 uur moest stoppen omdat ik me rot schrok van de tijd.  Ze heeft al 10 patroontjes klaar liggen. Mocht je het ook leuk vinden, aan de linkerkant staat een link naar de patroontjes, maar het kan natuurlijk ook via haar blog. (klik)
Het lijkt mij leuk om het bij elkaar op de blog te volgen. Graag hoor ik wie er nog meer mee aan het breien is.

Groetjes Ria.

5 opmerkingen:

Corina zei

Wow, dat wordt mooi! Ik ga er zelf niet aan beginnen hoor, maar veel plezier ermee, zo te horen kun je heerlijk alles om je heen vergeten met dit project!

Miny zei

Ja het is een leuke rol, je bent ook behoorlijk opgeschoten en dan is het ook zo 1uur, ik ben met een ander breiwerk begonnen, de meebreideken ook erg leuk om te doen.

Groeten Miny

Esther Aliu zei

Wow this is looking great, you're very skilled

Willy zei

Het is een leuke broddellap en zeker verslavend. Ik moet die van mij nog uithalen en opnieuw beginnen omdat het garen waar ik mee breide moeilijk verkrijgbaar is, maar ik vind het helemaal niet erg om 'm weer te gaan breien.
Groetjes,

Glenda zei

Hi Ria I hope who ever receives this lovely scarf realises how much work has gone in to it. It looks lovely and soft and must be fun doing different patterns all the way. I also know how quickly 1am comes around when you are carried away with a project. Cheers Glenda