maandag 21 mei 2012

De klusjes zijn weer klaar op naar de bloementuin

De kostuums voor de hip hop theater zijn klaar. Het was nog een hele klus, maar als je het combineert met andere dingen zoals de tuin, dan valt het nog wel mee.


Vrijdag hebben we een hele kar met boomschors op gehaald. Leuk klusje om de kar leeg te scheppen. Vooral omdat het dennenhout is, dat ruikt heerlijk.


En dan is het nu toch ook eindelijk eens tijd voor een jarige spul. Andere jaren ben ik daar veel vroeger mee. Dan moet ik ze nogal eens binnen neer zetten ivm nachtvorst. Ik hoop toch echt dat het nu niet meer nodig is.





Zoals je ziet heeft alles weer een mooi plekje in de tuin gekregen en ziet het er weer een stuk fleuriger uit.


Tussen de bedrijven door ook nog een paar DJ blokken geknipt, want voor dat je het weet is het weer de 
laatste donderdag van de maand. Tijd voor onze Dear Jane Bee bij Roely


Ik ga even rennen, en dan verder met mijn hexjes. leuk klusje om buiten in de tuin te doen. Het is nu nog mooi weer. 

Fijne dag Ria



Geen opmerkingen: