zondag 6 mei 2012

Glas in lood project



Dit is het dan, mijn nieuwe project. Ik zag dit motiefje en zij dat het wel leuk zou zijn om dat te quilten. Nou had mijn al eens gezegd dat hij graag een keer een hoes wilde hebben voor zijn demoramen. Als hij ze iemand moet laten zien, is hij altijd bang een tafel te beschadigen. Hij zag mij Sara Crickes zakje, wat ik altijd mee neem op reis om te quilten.


Het model had hij al uitgeprint voor zij eigenwerk. Ik mocht zijn lichtbak gebruiken. Dat is een hele grote en kan je het in een keer overtrekken. Zo was ik snel klaar met het op stof overtrekken en op pappier


Hier is het klaar om erop te geapliceerd te worden.


En wat doe je dan als je de tv niets vind, en je hebt iets onderhanden. Juist je gaat er gezellig bij zitten en ondertussen komt er heel wat uit de handen.


Vanmorgen het papier eruit gehaald,gestreken en gesandwitst 


de top is klaar.


Vanmiddag zaten we weer een poosje in de auto, dus kon ik een mooie strart maken met het door quilten. Vanavond tijdens de koffertjes kan ik weer mooi een stukje doen. 


Dit is de functie van de zak


Voor dit demo raam moet hij worden. de volgende keer hoop ik een foto te hebben bij licht, want dan komen de kleuren mooier tot hun recht.

Waar die kou en regen allemaal weer niet goed voor is. Anders was het op de lange baan geschoven.

Fijne avond nog. Ik ga naar de koffie.
Ria

1 opmerking:

Corina zei

Gaaf zeg om zo je eigen patroon te tekenen, het ziet er geweldig uit!