vrijdag 18 mei 2012

Boerderij-fair.

Vanmiddag ben ik gezellig met mij jongste dochter naar de boerderij-fair in Emst geweest. Op de blog van Simone klik zag ik dat het vandaag ook nog was.  Het was er een gezellige drukte en veel leuke dingen. Eindelijk heb ik ook een spoel gevonden die ik ga gebruiken voor mijn rolkussen om het gekloste kant op te rollen. Het blikje kon ik natuurlijk niet laten staan. met zoveel projecten onder de handen kom je nogal eens een blikje tekort. Het garen weet ik nog niet wat ik daar mee ga doen, maar ik vond het wel grappig dat het op een houten klos zat.


Het mooiste van deze dag is, dat ik weer eens op bezoek ben geweest bij  mijn vriendin. Het contact was een beetje verwatert, omdat we het beide nogal druk hebben. Zij met haar paarden en bed and breakfast Het Vossenbroek klik . Ik met mijn werk en hobby. Het was een leuk weerzien en we hebben gezellig bij gekletst.


1 opmerking:

Simone zei

Leuk was het daar hè? Ik vond het echt heel erg de moeite waard!