donderdag 17 mei 2012

Douwtrappen.

Vanmorgen even lekker wezen dauwtrappen. Niet zo vroeg hoor, want dat was me nog veel te koud en mijn bed wilde me niet laten gaan. Toen ik me dan toch eindelijk van mijn bed kon lostrekken stond DH al klaar om te gaan. Snel even gezellig ontbeten en toen de stalenros van stal gehaald.

En kijk wat we onderweg naar Klarenbeek zagen. Een ooievaar met 2 jongen op het nest. Geloof me maar dat het er 2 waren, want ik kon ze met mijn mobiel niet dichterbij halen.


Al fietsend richting Busloo, want daar is een gezellig restaurant "Hof van Busloo", Fietsten we bijna een bord omver met koffie met appelgebak. Dat leek ons wel wat en een stuk dichterbij. We kwamen bij "Hofstede de middelburg" klik. Wat een mooie locatie. We hebben hier zo vaak gefietst maar wisten niet van het bestaan. We spraken de eigenaar hierop aan en deze vertelde dat ze nog maar een half jaar open waren. 


In Juni gaat hij starten met een kleine à la carte kaart. Mocht je ook eens een route fietsen daar in de buurt. Het ligt dicht bij thermen 2000. Een bezoekje waart.


Zo en dan ga ik mij nu maar eens ontfermen over deze grote doos. Dit zijn jasjes, rokken en broeken, waar ik voor de Hip, hop theatershow 5 hesjes en 5 broeken van moet maken.

Nog een fijne hemelvaartdag.

Ria


Geen opmerkingen: