maandag 28 mei 2012

Een gezellig Pinksterweekend.

Een paar dagen ervoor had ik deze mooie pioenrozen van man lief gekregen. Het zijn mijn lievelingsbloemen. Vooral die wijnrode hebben mijn voorkeur.

Zo zagen ze er met de Pinksteren uit. zijn ze niet prachtig open gegaan?


Eindelijk had ik ook wat tijd gemaakt voor mijn broddellap.  Helaas is het middenstuk niet zo heel netjes zie ik nu op de foto. Misschien toch maar even weer uithalen.


Zaterdag avond zijn we gezellig aan het BBQen geweest. Ester kwam ook langs en had een heel leuk elfen boek gekocht om te tekenen. Deze had ze mee genomen, dus zag ik mijn kans om ook lekker bezig te gaan.


Na dat nummer 1 afwas, en iedereen gezellig aanschoof om zijn eigen ding te doen, besloot ze om er nog maar een te maken.


Deze keer met kleurtjes.


Ik ben verder gegaan met mijn Canada quilt. Dit is het laatste blok waar ik er weer 12 van moet maken, en dan kan ik de top verder in elkaar zetten. Alle blokjes en driehoekjes zijn geknipt.

Lisanne was bezig een slangen tekening te maken, en Gerrit was bezig met, hoe kan het ook anders, glas in lood. Hier heb ik nog geen foto van maar die komen de volgende keer.

Nu is het weer laat zat.
Ik ga even lekker slapen
Trusten.
Ria.

Geen opmerkingen: