zondag 27 november 2011

Stitching for Christmas

Gisteren een start gemaakt met mijn kerstquilt waar ik vorig jaar mee gestart ben. Hij had al die tijd in de kast gelegen. Ik heb er voor gekozen om het een beetje in de kleuren van het borduurgaren te houden. Dus geen kerststofjes. 

De aanleiding was dat ik de komende tijd nogal eens lang in de auto zit, dus mooi op kan schieten. Ik hoor jullie zeggen, gaat dat samen dan. Ja, als je een ander laat rijden wel ha ha ha. 

Ook verwacht ik vrijdag nog wel wat wachttijd te hebben, dus ook dan gaat mijn doosje mee.
AMANDA KOMT DAN 10 DAGEN THUIS. Ze is voor stage een half jaar naar Dublin, en is in maart pas klaar. Heerlijk om haar weer om mij heen te hebben. Je mist het wel hoor. Het spontaan binnen komen stormen, al is het alleen maar om een auto te lenen als ze weer eens moet werken, maar toch. Of een appsje van mam ga je mee een terrasje pakken. Dat laatste zal nog wel even duren, want daar is het nu te koud voor, maar toch. Ik tel de dagen af.

Fijne zondag, Ria

5 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Dit wordt vast een leuk kerstquiltje, daar heb je niet perse kerststofjes voor nodig hoor. Heerlijk het weer even met je DD in de buurt, geniet er maar met volle teugen van hoor. Groetjes van Joke

Ria, zei

Mooi wordt het, ook in deze kleuren. En geniet van de dagen met je DD weer even heel dichtbij.
Groetjes,

Miny zei

Leuk wordt een mooi winterquiltje, kun je ook wat langer laten hangen.

Groeten Miny

Hennie zei

Leuk die stofjes tussen je stitcherie ! ! !
Veel plezier de komende dagen met Amanda nog één dagje dan is ze weer thuis.

Groetjes Hennie.

Hennie zei

Ik zie het al door het werk heb ik je borduurwerk affo voor Michiel gemist, wat een plaatje is het !!!

Grpoetjes Hennie.