zondag 13 november 2011

Mijn week in vogelvlucht.

 Dit is nog eens eens leuk thuis komen van je werk. Kijk in de brieven bus, en ligt daar een pakketje. Uiteraard wel zelf besteld, maar toch.

 Deze leuk lapjes kon ik echt niet zomaar laten liggen, die wil ik gebruiken voor mij Dear Jane.
Nu wil het toeval dat ik donderdag ochtend ook extra mocht werken, En aangezien de winkels altijd gesloten zijn als ik klaar ben, had ik nu eindelijk eens een keer de kans om langs de Roos te gaan. Ik had nooit weer aan mijn bestelde pakketje gedacht, dus nu heb ik voldoende gele lapjes. Wel leuk om dan bij thuiskomst het pakketje in de bus te treffen.


 Zaterdag ben ik weer wezen kantklossen. Natuurlijk had ik mijn huiswerk weer niet af, maar daar weten jullie alles van. Mijn streven is om de volgende les alles af te hebben, hum hum, zweet zweet. Dit is het proefje waar we ons mee bezig hebben gehouden, het grote werk laat ik wel zien als ik er mee gestart ben.



Dit boek liet Jantje zien, Hij is erg mooi, en ik ga hiernaar opzoek. Misschien op de kantmarkt. die is weer op 8 en 9 december in Maarn.


Zo nu zijn jullie weer aardig op de hoogte van mijn handwerk weekje.

Geniet van de zondag. Het is hier mooi weer.

Ria

4 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Leuk weekje. Ik kon ook nooit op de les iets afmaken, dat doe je op je gemakje thuis. Dat boek hebben ze bij Brejaart in R'dam. Groetjes van JOke

Miny zei

Je week was weer goed bezet, maar voor lapjes is natuurlijk altijd tijd ;))

Groeten Miny

Lida zei

Ach ik had de datum niet in de gaten en dacht dat het morgen de 14e was, dus ook geen blok af van mijn CWD, maar ik heb mij prima vermaakt en dat heb jij duidelijk ook! Succes met je huiswerk, groetjes
Lida

Esther Aliu zei

Busy week of crafts! Looks great!