maandag 7 november 2011

Vlaandersekant

 Wat een gemopper deze zondag. Stukje klossen, stukje uithalen en dat tot 3 keer toe. Het schoot totaal niet op. Bij mij dwarrelt de vraag steeds meer op of dit wel iets voor mij is. Of zal het gewoon zoals altijd "oefening baad kunst" zijn, Nou ja. dit moest ik even kwijt, want nu kan ik weer verder en ga ik het straks gewoon nog een keer proberen.


Het was niet alleen maar kommer en kwel hoor. We zijn ook nog even heel gezellig kennis wezen maken met onze nieuwe buurtjes.


Groeten en tot de volgende keer.
Ria

5 opmerkingen:

Roos zei

Nou Ria, jij maakt anders ook mooie dingen, dat kantklossen is iets wat ik ook nog ooit wil gaan leren, ik vind dat zo mooi.
Tot gauw,
Groetjes Roos

Lida zei

Hallo Ria,
Leuk dat jij mijn blog vond en ik nu kan genieten van jouw creaties! Wat naar hè als je achteruit moet werken, gebeurt mij dus ook regelmatig al is het dan wel met borduursteekjes en niet die verdraaide klosjes! Maar het ziet er ook zo moeilijk uit, ik ben er nooit aan begonnen, ondanks aandringen van mijn moeder, ik kreeg zelfs een kussen en klosjes van haar! Nu als je het echt wilt lukt het je vandaag vast wel en anders gewoon morgen! Succes ermee, groetjes
Lida

Miny zei

Ria de aanhouder wint ;))
Gaat je vast lukken, want mooi wordt die wel.

Groeten Miny

Corina zei

Het ziet er ook flink ingewikkeld uit, maar het komt best goed!

foekie's fashion zei

Ik zou die kantsoort ook graag leren, lijkt mij erg mooi maar ook ingewikkeld. Wel doorzetten hoor. Groetjes van JOke