dinsdag 8 november 2011

WIPs on Wednesday

 Zoals je ziet ben ik na zondag toch nog maar even verder gegaan. Er zitten wel wat fouten in, en ik moest hier en daar wat sjoemelen, maar jullie hartversterkende woorden hielpen om weer verder te gaan. Misschien is het gezegde zondags werk is niet sterk toch waar. Lol.
Tussendoor heb ik nog even een blok van de Canada Quilt in elkaar gezet. Ja ja ik hoor het jullie zeggen "hier zou je toch even mee wachten tot je kerst tafel loper klaar is.
Maar daar ben ik ook wel mee verder gegeaan. Het door quilten vordert gestaag.



Ik wens iedereen een fijne dag.
Ria

3 opmerkingen:

Esther Aliu zei

Wow that looks great. So time consuming. I wish I had so much patience!

Esther Aliu zei

Whoops, that comment jumped out before I finished...I like the look of the block too.

Inge zei

Dat klossen.... ik vind het een wonderlijk iets. Het lijkt me ontzettend moeilijk en ingewikkeld en het resultaat is altijd zó mooi. Van mij krijg ju nu al een applaus!
Mooi blokje heb je gemaakt. Groot gelijk om af en toe eens iets anders te doen. Beetje patchen, beetje quilten, de afwisseling maakt onze hobby extra leuk.

Fijn weekend,
Inge