zaterdag 5 november 2011

Sjaantjes Update

 B-2 Sweet Tater Pie
Afgelopen maand zijn er weer 6 blokken bij gekomen. Dit is de laatste die ik gemaakt heb. De rest zet ik hier nog even onder. Niet zo veel, maar voor mijn doen genoeg. De laatste tijd ontbreekt het mij nogal eens aan tijd. Ik heb teveel afgesproken en ik wil teveel. Dat laatste zal velen van jullie niet vreemd in de oren klinken. Je bent een bezige bij of je bent het niet. LOL. Dankzij de bee en Sjaantjes Update, loopt dit project toch nog lekker door.





Ik ga eens even kijken wat de rest zoal heeft gedaan.

Fijn weekend,
Ria

3 opmerkingen:

Hennie zei

Zes mooi blokjes erbij niet slecht toch, als je zo door gaat is hij zo af.

Fijn weekend Hennie.

Miny zei

Je hebt niet stil gezeten, leuke blokken!

Groeten Miny

Ageeth Dorsman zei

Ik zag je reactie op mijn blog, die
ik erg leuk vond! Jij kunt er
trouwens ook wat van, hoor! Prachtige
blokjes heb je gemaakt! Enne....wat
een schitterende tuin, heerlijk zeg.
Groetjes van Ageeth