dinsdag 22 november 2011

WOW.Eindelijk mag ik de verrassing laten zien.

Gisteren ben ik weer de trotse tante van een geweldig mooi klein kereltje geworden. Helaas kon ik hem niet even vast houden. Hij had wat moeite om op temperatuur te blijven. Als hij dan zo lekker tevreden aan het slapen is dan komt de rest vanzelf wel een keer.
Dit houd ook in dat ik eindelijk mijn verrassing kan laten zien. Een borduurtje dit keer. Het is wel heel erg fijn, en af en toe weg moeten leggen omdat de kruisjes vrolijk begonnen te dansen, maar ik heb het met liefde gedaan en vindt hem zelf erg leuk geworden.  Mijn broer en schoonzus trouwens ook. Ik heb hem nog wel weer mee terug genomen om in te laten lijsten, want een borduursel kan je maar beter door een vak man/vrouw laten doen.

Nu is het weer tijd voor de andere handwerkjes. DJ ligt voor morgen al voor een groot gedeelte geknipt in de rol, zodat ik tijdens de bee weer lekker kan opschieten, hum hum. Als er niet teveel interessante gespreksstof is. Binnen kort zal ik de DJ blokjes laten zien.

Fijne dag Ria.

5 opmerkingen:

Roos zei

Proficiat Ria met zo'n schatje van een neefje.
Groetjes Roos

Miny zei

Ria gefeliciteerd met je kleine neefje.

Groeten Miny

Ria, zei

Ria, van harte gefeliciteerd met dit lieve manneke. Knuffelen komt vanzelf wel een keer. Lief borduurwerk. En ja, in láten lijsten vind ik zelf toch ook het mooist voor een borduurwerk.
Groetjes,

foekie's fashion zei

Gefeliciteerd met dit mooie lieve kindje, heerlijk om daar tante van te zijn. Groetjes van Joke

annemieke zei

Van Harte met de nieuwe wereld burger.