zaterdag 19 november 2011

Mijn weekend kan nu al niet meer stuk.

Soms heb je van die dagen dat je beter in bed kan blijven liggen en soms kunnen ze niet meer stuk. Dat laatste had ik gisteren. Samen met mijn man zijn wij naar de Queen Experience geweest. Je kunt er op klikken om een glimp van een geweldige show op te vangen.  De Gelderlander schreef  Massale Queen-samenzang in GelreDome ArnhemEn dat was het.


Na zo'n avondje uit is het heerlijk om de volgende dag even lekker bezig te zijn in je atelier. Lisanne aan het logeren, dus ik had alle tijd voor mij zelf. Dear Jane is super om dan te maken, maar soms zie ik door de spelden het werk even niet meer zoals hier. De 5e van de maand hoop ik hem te laten zien.

Morgen beloofd weer een mooie dag te worden. Morgen avond ga ik samen met een heel stel vrijwilligers aan de telefoon zitten voor het Rode Kruis Prinses Margriet Fonds. Dan is van uit huis 't Loo een uitzending van de Tros TV show. Waar het nummer bekend word gemaakt om vrienden van dit fonds te worden.
Lijkt mij erg leuk om te doen. Ik heb het vaak genoeg gezien op de tv, maar nooit aan de bel kant gezeten. Kan je je iets voorstellen bij mijn super weekend.
Nou weer genoeg gekletst. De volgende keer weer wat meer foto's.

Jullie ook een super weekend gewenst.
Ria

3 opmerkingen:

Lida zei

Leek mij ook geweldig om naar toe te gaan, maar kon nu even niet, jammer! Maar jij hebt dus genoten! Succes met de bellers morgen! Groetjes
Lida

Miny zei

Wat leuk, veel succes morgen!

Groeten Miny

Roos zei

O,jeetje,is dit het blok met dat kleine sterretje in het midden..???