donderdag 24 november 2011

Dear Jane bee.

 Vandaag was er weer een bee bij Roely. Voor deze bee was het mij weer gelukt om elke week een blok te maken.  Het blok Links boven heb ik daar afgemaakt. Ik heb nu nog 7 blokken geknipt op mijn rol liggen.
Voor de 5e hoop ik er weer een paar af te hebben.
 Ook was het voor mij de laatste ontmoeting van het jaar. Klinkt wel raar hoor, we hebben nog ruim een maand te gaan.
Van Roely kreeg ik dit cadeautje.
En dit schattige popje zat er in. Bedankt Roely. Hij krijgt een mooi plekje met de kerst.





Groeten Ria

3 opmerkingen:

Ria, zei

Prachtige blokken, Ria, en een lief cadeautje.
Groetjes,
Rian

annemieke zei

Mooie Dear Jane blokjes en wat een leuk cadeautje.
Groetjes Annemieke.

foekie's fashion zei

Jouw DJ gaat wel groeien op deze manier. Leuk popje heb je gekregen. Groetjes van Joke