dinsdag 17 april 2012

WIPs on Wednesday


Deze week druk bezig geweest met mijn vlaanders. Nu het lekker gaat, wil ik hem ook af hebben. Hij heeft mij al zo lang lelijk aan gekeken. Nu lacht hij mij toe. Ha ha
 Speciaal voor vandaag haal ik kloslap er even af. Zo zie je beter dat ik ruim over de helft ben.
Zo, poppetje gezien. Lapje er weer op.
Dinsdag avond nog even weer gezeten. Ik ben weer bij het moeilijke gedeelte beland. Nou maar hopen dat ik het tempo er in kan blijven houden. Ik hou je op de hoogte.

Zo, ik ga eens even kijken wat er zo over de hele wereld gehandwerkt wordt. Ook nieuwsgierig, kijk dan even mee op Esther haar blog.

Groetjes Ria

2 opmerkingen:

annemieke zei

Ik vind het erg mooi waar je mee bezig bent, moeilijk ook lijkt me ik kan mij beter met lapjes bezig houden.

Groetjes Annemieke.

CHRIS zei

Hi Ria, your work is amazing. Thank you for your kind comment.