dinsdag 10 april 2012

Ik heb een Award gekregen.



Vanmorgen zag ik dat ik een Award heb gekregen van Madammeke Ongeduld klik Dank je wel Linda. Ik ben een van die bloggers die het nog steeds kan waarderen.

Nou is het de bedoeling dat ik hem doorgeef aan 5 andere bloggers met een aantal volgers die onder de 200 ligt. Hier komen ze dan:
Corina van de Handwerktuin.
Judith van  Juudsquilts
Joke van Foekie's fashion
Roos van Quiltwerk in uitvoering
Annemarie van Made by Annemarie

Dit zijn ze dan, de blogs die ik graag bezoek. natuurlijk zijn er nog veel meer, maar ik mag er maar 5 belonen. Dames geniet ervan.

Groetjes Ria.

1 opmerking:

Judith zei

Dank je wel voor de award, maar ik heb deze al eens mogen ontvangen. En toen ook door gegeven. Wat wel leuk is, is dat ik jou nu ook ontdekt heb, ik ga je volgen, fijne avond