zaterdag 14 april 2012

He, Lekker, Weekend!!!

Kijk dan wat ik gisteren aantrof toen ik na een hele dag werken thuis kwam. Man lief en dochter druk bezig in de keuken met het avond eten. Ik hoefde helemaal niets te doen.
 Je begrijpt zeker wel dat ik me dat geen 2 keer laat zeggen. Snel even een kopje koffie gepakt en als de wiede weer ga naar boven.

 Gauw weer verder met mijn kantklossen. Zo kan je nog eens meters, ( nou centimeters dan) lol. maken. Vanmorgen nog even eraan gezeten en ik heb hem nou tot de eerste hoek klaar. Nu is het weer tijd voor de volgende variatie.

 Het naaiwerk van de Hip Hop Theater van mijn jongste dochter is nu aan de beurt. Aan het eind van het seizoen wordt er een theater voorstelling  opgevoerd. Ik ben gevraagd om kostuums te naaien. Erg gezellig, maar je moet er wel weer tijd voor vrijmaken.

Ach ja. Het zal wel nooit anders worden. Sommige mensen zijn nou eenmaal altijd bezig ha ha.

Fijn weekend
Ria

1 opmerking:

Kantvreugde zei

Hallo Ria,
Jij bent ook een bezige bij.
Zoveel verschillende hobby's ook.
Prachtige kantjes maak je, ben benieuwd hoe het vlaanderse wordt.
Groetjes Rita.