zaterdag 21 juli 2012

Nog een breirol.

Vandaag gezellig met z'n allen naar Zutphen geweest. Niet dat het zo gepland was, maar bij ons loopt het nogal eens ander. Ha ha, We hadden gepland om naar Zelhelm te gaan. DH had zijn hotpot stuk. Net nu we er met z'n allen zoveel plezier aan beleven om iets leuks van glas te maken. Volgens de site was daar nog veel meer te koop. Nou niet dus. Het was er wel, maar we mochten er niet aan komen. Het was een echte web winkel. Dan maar naar Zutphen. Daar hadden ze meer leuke dingen. En daar ben ik overstag gegaan om nog een breirol te maken. 

Onderweg in de auto heb ik deel 14 gebreid. 


Dit is dan de katoen voor de nieuwe breirol. Ik hoop dat ik aan 5 bolletjes genoeg heb.


Dan nog tot slot op speciaal verzoek van Miny, het glas in lood raam helemaal. De vorige keer was hij een beetje verstopt onder de sokken.
Zo, nu ga ik even bij Lisanne kijken of ze de koffer al heeft ingepakt. Ze gaat morgen een weekje op jungle kamp. Dat wordt een hele stille week.

Fijn weekend, 
Ria.

Geen opmerkingen: