zondag 29 juli 2012

Crisisbreirol

Wat een heerlijk zonovergoten weekje was dat. Veel te warm om binnen aan het werk te gaan, dus een goed excuus om wat steekjes te maken. Overdag ging ik bezig met mijn DJ en s'avonds breien aan de 2e breirol.Ik heb hem maar even uitgehaald en opnieuw gestart. De fout was wel erg zichtbaar.

De noppen die er in zitten kreeg ik niet voor elkaar met de haaknaald zoals op het filmpje te zien is. Na meerdere keren uithalen en opnieuw beginnen, kreeg ik een heldere ingeving. Waarom haal ik ze niet over de omslag. Dat lukte wel. Wat ik heb gedaan is: 7steken uit 1 steek breien, dan omslaan en over de omslag alle 7 steken 1 voor 1 halen. Dat gaat super en je ziet geen verschil.


6 opdrachten heb ik nu klaar.


Dit is dan het eind resultaat.


Vandaag hoop ik blok B-6 van DJ in elkaar te zetten, en dan heb ik de B-tjes ook af, maar dat laat ik de 5e wel zien.

Fijne zondag,
Ria


2 opmerkingen:

Roos zei

Wat is je breilap leuk geworden Ria en die noppen zien er zo toch ook perfect uit.
Groetjes Roos

Corina zei

Dat ziet er heel mooi uit Ria! Goed opgelost met die noppen.