vrijdag 2 maart 2012

Vlaandersekant

 Gisteravond maar weer eens even bezig geweest met mijn huiswerk. De vorige keer had ik het niet helemaal af. Dat wil ik liever niet 2 keer achter elkaar, maar ja als de tijd ontbreekt schiet de hobby erbij in.

Zo zie je beter dat het eerste bloempje erin zit. Ik moet nog wel flink oefenen om de dikkedraad er mooi doorheen te leiden, maar alles op z'n tijd. Ik zit op les om iets te leren.
Eerst maar eens een kopje koffie, en dan aan het werk.
Vanavond nog maar weer een stukje klossen.

Fijne dag Ria

3 opmerkingen:

Miny zei

Leuk wordt dat, succes!

Groeten Miny

foekie's fashion zei

wat ziet dat er gaaf uit zo op je rolkussen. Groetjes van JOke

Madammeke Ongeduld zei

hou ook van kantwerken en heb verschillende op mijn blog staan maar kloskant vind ik wel de mooiste kant