dinsdag 28 februari 2012

WOW. Een wonderlijke ervaring.

Het ringenkussentje met een verhaal. Het is nu ruim 10 jaar dat Amanda en Bernadet bevriend zijn. En al die tijd heeft zij volgehouden dat als ze ging trouwen dat in het paars ging doen. Nu had ik nog een heel mooi paars satijnen stofje liggen, dus kat in't bakkie. Ik had het hartje er al bijna op genaaid maar gelukkig kwam er iets tussen waardoor het even moest wachten. Komt ze zaterdag voor de verjaardag van amanda, zie ik haar kleur haar. Dat staat echt niet bij paars. Ik haar zondag een apps je sturen of ik de kleur van de jurk mocht weten. knal groen. Maandag op de markt zag ik leuke groene stof. Maar verschillende kleuren doen want dan zit er altijd wel iets dicht bij. Met hexjes kan je er wel wat leuks van maken. Maar ja de tijd!!!
Toch maar even verder kijken. Loop ik zomaar naar een verzamel kraam, waar ik niet snel zal kijken. zie ik daar knal groen satijn liggen. 


En zoals je ziet ook nog de juiste kleur.

Dit vond ik wel even leuk om te delen.

Nu ga ik snel even bij Esther  Aliu klik kijken zij is vandaag weer met een gratis BOM gestart.
Esther’s Free BOM

En natuurlijk ben ik ook benieuwd wat de rest allemaal heeft gedaan.
Fijne dag, Ria


2 opmerkingen:

Corina zei

Oh heel mooi gemaakt, en de kleur past perfect!

Madammeke Ongeduld zei

vind de kloskant heel mooi