maandag 27 februari 2012

Even een logje tussendoor.

 Al weer een week geleden dat ik mij zelf even de tijd gunde om te bloggen. Nou had ik ook niet zo veel te melden, omdat ik druk bezig was met het huwelijkscadeau voor Bernadet, de vriendin van Amanda. zij gaat vandaag trouwen om 3 uur in Eindhoven. Morgen zal ik laten zien waar ik zo druk mee bezig ben geweest. Daarnaast de tas voor mijn kantkloskussen afgemaakt. Hij is loei zwaar, maar ja het oog wil ook wat. Dit is in iedergeval een stuk beter dan die plastic ruit.
Hier kan je de handvaten wat beter zien.






Tussen de bedrijven door ook nog feest gevierd dat Amanda weer voor 2 maanden thuis is en dat ze vandaag jarig is. 25 jaar. Pffffff waar blijft de tijd. Eind april vertrekt ze weer naar Oostenrijk.
Nou dat is het dan weer voor vandaag. Ik ga mijn atelier maar eens opruimen en dan lekker iets voor mij zelf doen. Vanmiddag heerlijk alleen thuis.
Fijne handwerkdag, Ria

1 opmerking:

Hennie zei

Hoi Ria,

Nog van harte gefeliciteerd met Amanda 25 al weer.
Leuke tas heb je gemaakt!!!
Heb je ons mailtje nog ontvangen???

Groetjes Hennie.
ps Doe de rest van de familie ook de grotjes van ons.