donderdag 8 maart 2012

Even een ochtend in de tuin bezig.

Toen ik vanmorgen de gordijnen open trok, wist ik het al. Mooi weer om de tuin in te gaan.


Eerst maar even de kachel aan gemaakt, want het was een stuk kouder dan ik dacht.


Als je rigoureus wil snoeien dan hoor je ook een foto te maken van hoe het was.



Klompen aan, die had ik gisteren in mijn opruim woede terug gevonden, en gaan met die schaar.



Na 2 uurtjes zwoegen was alles er af. 



Nu nog even het laatste restje takken bij elkaar binden , en klaar.


Ondertussen was Amanda ook naar buiten gekomen en had wel zin om met de hogedrukspuit aan de slag te gaan. Maar eer ze kon starten moesten we eerst naar de winkel, want de koppelstukjes van de slang sloten niet goed aan. Laat die winkel nou net in de buurt van de mac zitten. Tja hoe vervelend ook, maar wat doe je dan. Je neemt eindelijk die mac de luxe waarvan je al zo vaak had gezegd hem te willen proeven. 


Heerlijk smaakt hij na een ochtend hard werken.

Groeten Ria

1 opmerking:

Miny zei

HaHa dat schiet lekker op.
Goed weekend!

Groeten Miny