dinsdag 10 januari 2012

Huisjes opdracht

Nog 1 spinnetje, en al die 50 paren afhechten, en de huisjes zijn klaar. Ik dacht eerst dat de vlaandersekant niet echt iets voor mij is. Maar nu ik er zo lekker inzit is het toch wel erg leuk werk. Het is zoals de meeste dingen, als je ziet hoe het moet, is het leuk om te doen.
Helaas heb ik nog een andere hobby die is blijven liggen. Grrrrr. Nou daar vanmiddag maar een poosje mee bezig. Och als je er even de tijd voor neemt is het ook zo klaar. ;)


De groeten, ik trek mij even terug.
Ria

3 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Zal best een mooi kantje zijn als het af is, dan kan ik hem ook beter zien. Ik ben aan de hand van jouw vlaanderse kantje gaan zoeken naar het boekje van Terra Zutphen en via LOKK gevonden. Ik wil dat ook gaan leren, ik vind dat zulke mooie kant. En die berg wasgoed...heb ik ook, ik zal aan je denken als ik er mee bezig ben. Groetjes van Joke

Corina zei

Oh je gaat nu hard! Ik vind het heel mooi om te zien, maar niet voor mij om aan te beginnen...

Miny zei

Succes, tja bij mij wordt dat ook niet door de kabouters gedaan ;)) Mooi kantwerk.

Groeten Miny