donderdag 17 februari 2011

Tijd om te sandwitchen


Yes vandaag is mijn vrije dag en ga ik mijn top sandwitchen. Dit ga ik uitproberen op de methode van Sharon Schamber. Je kan haar vinden op youtube quilten Sharon Schamber, Via Google. Het lijkt mij een makkelijke en snelle methode, maar eerst maar een uit proberen. Mijn man had nog een paar mooie latten in de voorraad liggen dus dat kwam weer goed uit. Wat een geluk dat hij zoveel bewaard hihi. Zo, nu even een foto maken. Kunnen jullie ook zien waar ik het over heb.



Met dit garen wil ik mijn quilt doorpitten. Ik denk dat het leuk zal zijn, maar mochten er dames zijn die er een andere kijk op hebben met meer ervaring, dan hoor ik dat graag.



OOOOOOh ja. Ik had mijn top bij de strijkwas gelegd. Nou ja eerst maar voor mijn eigen gemoetsrust een paar dingen strijken. Dan doe ik de rest later wel.


Ondanks dat ik druk was met de cursus en mijn werk, had ik uiteraard 's avonds nog wel wat tijd om bij de tv gezellig te borduren. En ik moet zeggen dat het al aardig opschiet.

Geniet van de dag. Het is bij ons mooi weer.

Groetjes Ria

Geen opmerkingen: