zaterdag 5 februari 2011

De top is klaar


Mijn top is klaar. Ik had van tevoren niet gedacht dat hij zo mooi zou worden. Heb meerdere malen staan mopperen, omdat het zo moeilijk kiezen was tussen de vele kleuren. Maar het is me aardig gelukt al zeg ik het zelf. Nu even naar Epe of Hal fiberfil en quiltgaren halen en dan kan ik hem sandwiches.



Er zijn veel mensen die via mijn blog hebben gezien waar ik mee bezig ben.
Ik zou het erg leuk vinden als je eens een reactie achter laat. Als je geen account hebt kan het anoniem en zet je je naam onder in het bericht.

Fijn weekend,
Ria

2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi zus,
je quilt is erg mooi geworden, succes met quilten.
Ik ben in maart 2010 begonnen met de Dear Jane, het is een super leuk project ! ! !
Fijne zondag Hennie.

Hennie zei

Hoi Ria kun je even op mijn blog kijken ik heb iets leuks voor jou.
Groetjes Hennie