maandag 14 februari 2011

Een weekje druk bezig.

.



Ben je een week druk bezig en heb je geen tijd voor je blog, gebeuren er allemaal weer leuke dingen.
Ik zal beginnen met wat mij deze week zoal bezig hield. allereerst ben ik vorigeweek zaterdag naar Bep in Hall geweest. Ik had fiberfil nodig en was nieuwsgierig naar haar winkel. Er staan altijd zoveel leuke stofje van haar op de blog. Nou dat waren niet alleen stofje. Wat een pracht en praal daar. Fiberfil had ze. Heb ik ook gekocht, want dan kon ik zondag sanwitchen. Het moet nog gebeuren haha. Het borduur werk sprak mij meer aan. Dit is het werk van 1 weekend lekker door borduren. In middels is hij wel verder af, maar dat de volgende keer
Ook het kantje die ik op mijn rolkussen had staan is af. Deze wil ik verwerken met stofjes tot iets moois. Waar schijnlijk worden het de stofjes die ik bij Bep heb gekocht






Vanmorgen had ik een leuke verrassing van mijn zus op mijn blog. Van haar heb ik een Award gekregen. Dank je wel zus ik vind het een hele eer.

Het is de bedoeling dat je dit meld op je blog, dat je een Award hebt gekregen. (met link van de gever)
Je mag dan ook 3 tot 5 mensen kiezen waar jij een Award aan wil geven, ook weer een link onder de naam.
En vergeet niet door te geven aan de door jou uitgekozen blogs, dat ze een Award hebben gekregen.



Ik zou hem graag door geven aan Simone, Bep en Annemieke, maar ik weet niet hoe je moet linken.Ben tot laat bezig geweest, maar het is mij niet gelukt.

Ga nu lekker slapen,.
Trusten allemaal en morgen vrolijk weer op.

Ria.

2 opmerkingen:

Hennie zei

Hoi Ria,
Wat een prachtige stofjes heb je bij Bep gekocht en dat borduurwerkje zit er ook erg leuk uit.
Groetjes Hennie.

annemieke zei

hoi Ria

Wat leuk dat borduurtje en wat een schattig kantje. Ben benieuwd wat je er van maakt.

Gr Annemieke.