vrijdag 25 februari 2011

Een dagje Handwerkbeurs Zwolle

Dat was weer een gezellig dag je Handwerkbeurs samen met mijn jongste dochter. De wereld aan Quilt lapjes, en waar kom ik mee thuis. Kantklos garen en klosjes. Nou had ik die het hardst nodig, want morgen heb ik weer cursus, maar toch. Ga ik naar Maaren naar de Kantmarkt, Kom ik met Quilt stofjes thuis. Zo raar kan het lopen.

Ook Lisanne heeft leuke werkstukjes gemaakt. Ze verheugd zich alweer op volgendjaar. Ik geloof dat zij nog het leukste vond dat mijn zus ineens voor haar neus stond. Dat maakt ze niet elke dag mee. Daarvoor wonen we net tever bij elkaar uit de buurt.

Fijn weekend, en als je nog naar Zwolle gaat, veel plezier.

Ria

1 opmerking:

Hennie zei

Hoi Ria,
goed toch dat je koopt wat je het hartst nodig bent! ! !Loop ik op de beurs zie ik in eens Lisanne zitten kantklossen, ik dacht nog ik zie Ria ook vast nog wel, maar daar was het te druk voor.
Tot Zondag Hennie.