woensdag 26 februari 2014

Ik ben een trotse moeder.

Het randje is weer bij gewerkt, maar dat is niet alle nieuws wat ik te melden heb.


Ik heb 2 dochters die weer een top prestatie hebben geleverd.
DD 3 kwam met mooie rapport cijfers thuis en wilde heel graag een keer een kleurtje in haar haar.

DD 2 staat hier nog vol ongeloof te staren naar het papiertje die ze net ondertekend heeft, waar zwart op wit staat dat ze geslaagd is. Je zou denken dat als deze melding door de telefoon komt je het toch zeker weet, maar dat is niet helemaal waar. De vorige keer kreeg ze de melding van geslaagd en toen ze blij op school kwam kreeg ze de mededeling dat de docent een foutje had gemaakt en dat ze het net niet gehaald had. 
Je begrijpt dat ze tot en met maandag erg in onzekerheid zat en na het tekenen dan ook meteen een kopietje heeft gevraagd zodat ze het zwart op wit heeft. 


Genietend van het mooie weer kwamen we bij een schaapskooi waar dit jaar al heel wat lammetjes waren geboren. Omdat het vakantie tijd is mochten de kinderen de fles geven aan de lammetjes die geen of niet genoeg melk van de moeder kregen.


En natuurlijk lekker in de tuin aan het werk geweest.
Daar zie je altijd wel iets leuks en dit keer was het een lieveheersbeestje. 
De eerste van dit jaar.


En dan de werkjes die ik onderhanden heb.
Het vordert gestaag.


De onderste rij is af. Moeten alleen nog accenten aangebracht worden maar dat doe ik op het laatst.
De 4 geborduurde quiltjes die aan de waslijn komen te hangen zijn ook klaar.
Nu nog het huis en een opschrift.


Het borduren gaat nu alleen overdag omdat het erg licht garen is en ik dat bij lamplicht niet goed zie.
Dat wil niet zeggen dat ik dan s'avonds niets doe.
Voor dit soort gevallen heb ik altijd wel sokkenwol in de kast liggen, dus daar ben ik maar eens weer mee gestart.


Zo, nu zijn jullie weer helemaal bij van mijn beslommeringen.
Komend weekend staat in het teken van feest vieren. 2 jarige DD's en een slaag feest.
Nou ik vermaak mij wel.
Fijne dagen,
Ria.

1 opmerking:

foekie's fashion zei

Heerlijk als je kinderen blij zijn met wat ze gehaald hebben. Gefeliciteerd beiden. Leuke werkjes heb je onderhanden. Groetjes van JOke