maandag 10 februari 2014

De week in vogelvlucht.


Natuurlijk wil ik jullie eerst het randje per week laten zien. Dit keer was hij zo af. Wat wil je ook met schaatsen op de tv kan je lekker doorgaan.

Donderdag kwamen de quiltdames weer bij elkaar. Ik heb de randen geknipt en later thuis aan elkaar gezet. De top is nu klaar om door te quilten.



Irene en ik hebben samen voor dit project gekozen. Hieronder staat die van haar afgebeeld.


Lenie heeft voor een project gekozen waar ik naam even niet van weet. Het wel heel bijzonder, want zoals je ziet, lijkt hij opgebold, maar dat is niet zo. Hij ligt gewoon vlak op de tafel.


 Corrie is met Lianes House bezig.


En als laatste wordt Liesbeth's moeder nog een keer gemaakt.
                                                          

Zo ik ga weer even wat doen. De was roept om aandacht.
Wie weet tot donderdag in Zwolle.

Groetjes,
Ria





1 opmerking:

Corina zei

Mooi allemaal! En wie weet zie ik je donderdag in Zwolle!