zondag 5 mei 2013

Mijn laatste DJ werk.


5 blokken zijn er deze maand bij gekomen.
Ik ga ze straks aan de top zetten, want buiten zitten is nu te koud.


Zaterdag heb ik samen met DD onze vakantie ingeluid. Gezellig bij de Hema met een ontbijtje. Het was de bedoeling om even naar de V&D te gaan en daarna naar huis. Maar van het een kwam het ander en het was super gezellig. We waren half 4 pas weer thuis en om half 10 weg gegaan. Heerlijk zo'n dagje. Het echte vakantie gevoel.

En tussen de bedrijven door heb ik nog een kraam cadeautje gemaakt. Een jasje met een mutsje voor een goede kennis. 
Het wiegje waar de pop van Lisanne in ligt is nog gemaakt door mijn schoonvader. Helaas is het muziekdoosje stuk. Daar komt nog wel een keer weer een nieuwe voor. 


Hij mag nu even een tijdje op mijn kamer staan. 

nou ik ga nog even de laatste 5 blokken  aan de top zetten.

Geniet van de zon. Je weet maar nooit hoe lang hij er nog is.

Groetjes Ria



2 opmerkingen: