zaterdag 11 mei 2013

Een leuke vondst

Gisteren moest ik met Ester een boodschap doen in in Eindhoven. Aangezien ik nog steeds geen leuke rand had gevonden voor de Biblical Quilt, dacht ik even in Tilburg bij Quilt is & Dotty klik langs te gaan. En hoewel ze niet de stofjes heeft waar ik mee had gewerkt. Heb ik toch een hele mooie rand gevonden.

Thuis gekomen zijn we nog even wezen snuffelen in een kast waar ik nog een tafellaken zou hebben moet liggen die Ester graag wil borduren. Ik had deze ooit eens bij de Margriet gekregen. En gevonden. Natuurlijk weer vergeten er een foto van te maken, maar als ze er mee bezig is zal ik het laten zien.

Maar deze vondst wil ik jullie niet onthouden. Wat een kreet van verrassing hoorde ik toen ze een klein rieten koffertje open deed met daarin dit tegeltje. Ik kreeg het destijds van Moeders voor Moeders als je daar tijdens je zwangerschap aan mee deed.


Heerlijk om je dochter zo te kunnen verrassen.

Fijn weekend, Ria

2 opmerkingen:

Corina zei

Oh je hebt een prachtige randstof gevonden, leuk!

Hennie zei

Mooie rand heb je voor je quilt.
Het tegeltje is erg leuk volgens mij heeft hij niet lang gehangen ik kan mij er niets van herinneren.

Groetjes Hennie.