zaterdag 9 februari 2013

Een probleem

Gisteravond de laatste rand er aan gezet, en vanmorgen was ik bezig met de banden snijden.  Laat de stof van de middelste band nou tekort zijn. Alle stofje zijn 1.40 m breed, deze 1.10 m met brede witte zelfkanten . Ik heb 1.11 nodig zonder naden, Dus begrijpt dat ik in eerste instantie stevig zat te balen.

Uiteindelijk heb ik deze oplossing bedacht. Een puntje van de volgende bies er tussen zetten, dan heb ik precies genoeg.  


Graag zie ik ook jullie mening hier over want ik ben er niet 100% zeker van of dit DE  oplossing is.

Fijn weekend
Ria

7 opmerkingen:

Miny zei

Het is wel een onderbreking van de rand, je zou ook op de hoeken een blokje ertussen kunnen maken van de zelfde stof. Leuk wordt de quilt wel.

Groeten Miny

Judith zei

De oplossing van Miny vind ik ook niet verkeerd, maar die van jou ook niet. Ik zou dan wel alle kanten hetzelfde maken, anders zou het er misschien 'vreemd' gaan uitzien. Suc6 ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. Overigens maken dit soort dingen de quilt wel meer van jezelf. Fijn weekend

ria vogelzang zei

Ik ben het eigenlijk met Miny en Judith eens.... Het ziet er heel leuk uit, maar je zou idd ook heel goed een blokje/sterretje op de hoek kunnen maken..
Veel succes!

Hermie zei

Ik vind het een superoplossing, staat erg leuk, ik zou dan wel alle 4 kanten zo maken, of alleen deze en dan aan de bovenkant of onderkant laten zien bij het op hangen.

Corina zei

Als je dit aan alle vier de kanten doet, lijkt het me best leuk. Goed van je om er een oplossing voor te bedenken in plaats van naar de winkel te rennen, daar houd ik wel van!

foekie's fashion zei

Die wordt heel mooi hoor, en dat puntje ertussen misstaat helemaal niet hoor. Goed opgelost. Groetjes van Joke

Glenda zei

Lovely lovely fabrics and colours in your quilt Ria it looks stunning. Flying geese have to be one of my favourite blocks. Cheers Glenda