zaterdag 16 februari 2013

Een dagje handwerkbeurs is Zwolle

Terwijl Leny en ik lekker aan het shoppen waren zat Lisanne op het workshop plein deze leuke bal te maken.

Hier zie je haar lekker bezig.



Eten hebben we gezellig samen gedaan, maar voor de rest hebben we Lisanne niet gezien. Wel af en toe bij haar gekeken hoor. Was super gezellig.

Dit is wat ik zoal gekocht heb.


Hier wil ik een kleed van haken.


Bij Simone heb ik Borduur linnen en Simone red garen gekocht, Dit verft ze zelf en is een hele mooie kleur.  Ik ga hier de sampler mee borduren.

Een paar kramen verder nog wat linnen gekocht.


Deze quilt hulpjes leken mij wel super handig,.


Deze lapjes en het kleine quiltje kon ik niet laten liggen,


Ook het kantklossen is aan gedacht, 


En toen Lisanne haar bal af had is ze op zoek gegaan naar nog een workshop.  Dit konijntje vond ze wel leuk om te maken, en is ze ook mee gestart,


Thuis gekomen is ze hier meteen mee verder gegaan.
3 keer raden wat wij morgen gaan doen,
Juist lekker samen knutselen,

Fijn weekend, en voor iedereen die morgen gaat. Het is de moeite waard.

Ria.

1 opmerking:

Corina zei

Leuke dingen is Lisanne aan het maken, en jij hebt een mooie oogst binnen gehaald, veel plezier ermee!