zaterdag 29 september 2012

DRESS RED DAY.


Doe mee met Dress Red Day en draag rood! De Hartstichting roept alle vrouwen in Nederland op om iets rood te dragen. Zo vragen we aandacht voor hart- en vaatziekten bij vrouwen.


Deze techniek (klik) Heb ik  toegepast bij het sandwichen van mijn quilt. Ik moet zeggen dat dat super snel gaat. Dit had ik al eens eerder gezien bij Sharon Schamber op you tobe.  klik


De snelheid viel uiteindelijk tegen, want ik werd er telkens weer afgehaald. Soms heb je van die tijden dat alles even belangrijker is dan waar je mee bezig bent. Maar het is wel prettig werken, want je hoeft niet over de grond te kruipen als de tafel groot genoeg is. En dat is die van mij. Helaas moet ik dan wel in de woonkamer, waar niet iedereen blij mee was, want ik heb de tafel 3 dagen bezet gehouden.


Maar gisteravond is hij dan toch af gekomen. Mag de rest ook weer even aan de tafel zitten. Lol. Alweer een klaar om te pitten. 



Ook mijn kantklossen staat niet stil. Het gaat mij steeds makkelijker af. Zag ik eerst nog tegen deze moeilijkheidsgraad op. Ligt er nu alweer een nieuwe klaar, maar die is volgende week aan de beurt. 

Ik ga nu eerst de sjaal van DD uithalen, hij is net niet lang genoeg.

Fijne zaterdag,
Ria

2 opmerkingen:

Unknown zei

Geen probleem dat je de spreuk ook plaats ik heb hem ook ergens gevonden op google.
Wat jij doet ziet er ook prima uit.

Kantvreugde zei

Hallo Ria,
Wat een handig idee, van het sandwichen van je quilt, knap hoor.
Je kantje wordt ook mooi.
Groetjes Rita.