maandag 10 september 2012

De Breirollen.

Vandaag de hele dag op de markt staan flaaieren bij ons in het centrum. We staan nog steeds achter de 50 plus partij. Het is dan ook heel leuk om al die reacties te horen. DH had geregeld dat nummer 2 van de lijst, Norbert Klein, naar Apeldoorn kwam. Erg gezellig. Helaas heb ik er nog geen foto van. wel een van DD die ook heel fanatiek aan het helpen was. Dat resulteerde in dat er jongeren bij ons aan de kraam kwamen met de vraag "wat kan 50plus voor ons doen?" Zorgen voor werk. Als de ouderen niet zo lang door hoeven te werken hebben de jongeren meer kans op werk. 

S'avonds moe en voldaan, de laatste steekjes gezet aan de breirol. Nu ben ik met beide rollen weer helemaal bij.


Dit is deel 16 van Joke. Ik denk dat ik nog een paar keer mee kan doen en dan is mijn garen op.
Wel erg balen, maar ja dat krijg je als je opmaakt wat je nog hebt liggen.


Dit is deel 22 van Annelein


Gisteren hebben we enorm genoten van de mooie nazomer dag. Natuurlijk ga je met dat mooie weer niet binnen zitten huiswerk maken. zelf heb ik heerlijk zitten klossen en ben al weer aardig opgeschoten. Maar hierover de volgende keer meer.
Fijne dag, Ria

1 opmerking:

Lida zei

Prachtige rollen! Groetjes
Lida